onsdag 14. juli 2010

Ut på tur aldri sur

Jeg ser at det har komt en del kritikk i kommentarene deres. Jeg vil bare si at jeg gjør så godt jeg kan. Og dessuten er det min første gang jeg gjør dette. Jeg synest jeg må få lov til å gjøre dette sånn som jeg tror er best for både meg og Adam og jeg kan for eksempel ikke vite at Adam ikke skal spise yogurt for hun i butikken sa at det var greit. Kom gjerne med noen tips hvis dere har sånn at jeg kan lære. Nå skal jeg og Adam på tur til byn og spise is og sole oss. Vi kan trenge litt farge begge to.

5 kommentarer:

  1. Tror alle skjønner det, og de fleste vil vel bare hjelpe litt. Husk også at det er mange steder man kan ringe for å få tips og råd. Barneleger, allmennpraktiserende, psykologer og kanskje til og med andre bloggere. Dette kommer til å gå bra, vet du :)

    SvarSlett
  2. Ærlig talt!! Du kan ikke sole et spebarn. Hvor er moren i dette forholdet?

    SvarSlett
  3. Hei :)
    Jeg datt innom her og sitter med følelsen av t du enten fleiper med "oss" eller at du trenger en lengre snakk med helsestasjonen. Men til å begynne med tror jeg du skal droppe å gi babyen annet enn morsmelkerstatning, grøt og baby-youghurt :) Ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. Spedbarn skal ikke være i solen. Heretter kan du kjøpe morsmelkerstatning. Fikk du ingen rådgivning eller?

    SvarSlett
  5. Hei alle! Slapp av, jeg vet at spedbarn ikke skal soles for mye, så det går greit :)

    Men litt hjelp trenger jeg sikkert, det er jo ikke bare bare dette her. første gang og greier.

    takk for gode råd!

    SvarSlett