tirsdag 20. juli 2010

100 tegn på at man er far

Klikk har skrevet en sak om 100 tegn på at man har blitt forelder.
Her er det jo masse som stemmer, men selv kjenner jeg meg igjenn i spesielt nr. 29: du fisker etter komplimenter på ditt barns vegne og blir sur når de uteblir.

Dette gjør jeg hele tida! Jeg synes jo uansett at Adam er så søt, men noen ganger sier ikke folk noen ting. Jeg spør meg selv: Kan dere virkelig ikke se at den lille gutten min drikker melken sin aller søtest av alle babyer i hele landet? ååå - så irriterende da!

Er det noen andre som synes noen av de andre punktene passer til dem? Nr. 44 er selvfølgelig også bra, at man tørker snørra til ungene uten å tenke at det er ekkelt i det hele tatt...

1 kommentar:

  1. Det er veldig mange av disse punktene som stemmer bra ja...hehe! :)

    SvarSlett