tirsdag 6. juli 2010

Litt om pappa

Kort om meg og hvorfor akkurat jeg synes det er så fantastisk å få barn:
Jeg skjente ikke min egen far, og derfor synes jeg det er greit å få barn.
Det var moren min som lærte meg å sykle og det er jeg blitt flink til nå.
Det vil jeg at lille Adam skal lære også.

Jeg har vært borti et par damer da.Det tok litt tid å finne rett morsemne, men så viste det seg at hun faktisk ikke ville bli mor.
Da møtte jeg Silje. Hun jobbet på et sørvissenter men er nå sykmeldt etter fødselen.

Jeg håper det går bra med deg, Silje! Du er invitert i Adams bursdag, så vi håper du er frisk til da.

Nå skal vi ut og klippe plenen til han som er sjefen på det lokale bruket.
Det blir de første pengene jeg og Adam tjener sammen i sommer! Mange bra ting med å ha barn!

2 kommentarer:

  1. Er du alenepappa eller er du sammen med mammen til Adam? Hvor mange år er du?

    SvarSlett
  2. Hei Christine,
    jeg er ikke sammen med mammaen til Adam lenger, men vi snakker sammen nå og da. Jeg er 33. Hvem er du? Er du mamma? Har du en blogg?

    SvarSlett